poniedziałek, 12 listopada 2012

Sportowo.

Ostatnio Ruda wyszła z propozycją zapisania się na zajęcia sportowe. Długo nie trzeba było mnie namawiać. Zaczęłyśmy w zeszłym tygodniu i czujemy się świetnie. W czasie naszych przedkarnawałowych przygotowań dbamy również o dietę. Są już pierwsze efekty! Ruda nie jest już marudna i zestresowana. Tryska pozytywną energią, a ja zmieściłam się w moje stare jeansy.
Weekend spędziłam w Manufakturze i na zajęciach rysunku. Nie wiem czy to wynik zapisania się do fitness club'u, czy potrzeba zakupu wygodnych butów, ale z Łodzi wróciłam z nową parą trampek. Mierzyłam też kilka par spodni z połyskującego materiału i skórzaną bluzkę, ale ostatecznie stwierdziłam, że wyglądam w nich po prostu grubo. Oto kilka zdjęć:

sobota i niedziela:


bluzka: Zara

 dzisiaj:

spodnie: H&M
buty: Aldo

A Wy? Odchudzacie się przed Sylwestrem? :)


11 komentarzy:

  1. Masz racje :) Biała koszula jest niezastąpiona;)
    Dziękuję Ci bardzo za komentarz ;*
    Genialne trampki :D
    Pozdrawiam ! obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohhh how gorgeous is this?!;-)
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice shoes!

    Take part in my giveaway:
    http://asilosofy.blogspot.com/2012/11/giveaway-verjaart-jewelry.html

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. jakoś nie przekonują mnie te skórzane bluzki, a co do trampków to są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super buty i gratuluję motywacji, żeby ćwiczyć ; ))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie odchudzam się, staram się tylko racjonalnie odżywiać i ćwiczyć. Na początku gimnazjum schudłam bardzo dużo i wystarczy. Poza tym nie mam już tak silnej woli jak kiedyś :P.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooh awesome sneakers <3

    love from the NANA girls xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty fajnie,dużo za nie dałaś? :) W wolnej chwili zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń

Thank you for your comments.
Dziękujemy za pozostawione komentarze. Odpiszemy, gdy tylko będziemy miały chwilkę. :)
Kira & Ruda